اداره ثبت شرکتها در ارومیه

اداره ثبت شرکتها در ارومیه

ما در این مقاله تلاش برآن داریم تا درباره ی اداره ثبت شرکت ها در ارومیه مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه نماییم چنانچه تمایل به ثبت شرکت در ارومیه دارید مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن باهر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اداره ثبت شرکتها در ارومیه

شرکت ها در حوزه مختلف ادارات ثبت به ثبت میرسند که این ادارات با توجه به آدرس دفتر مرکزی آنها مشخص میشود و تمام فعالیتهای شرکت زیر نظر این اداره ثبت شرکتهای ارومیه امکان پذیر می باشد و موسسین ان ها نمی توانند به حوزه های دیگر این اداره مراجعه کنند.شما می توانید از طریق آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی شرکت خود اداره ثبت خود را مشخص نمایید.

ثبت شرکت در ارومیه

برای ثبت شرکت درارومیه ابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمیته به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هر شرکتی برای ثبت شرکت در ارومیه برای ثبت نیاز به نام دارد ، نام شرکت در ارومیه باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. دارای ریشه فارسی باشد یعنی در فرهنگ لغات دهخدا یا معین موجود باشد.
  2. تکراری نباشد و قبلا به ثبت نرسیده باشد. به صورت حروف باشد. سه سیلابی باشد.
  3. از اسامی خاص نباشد.
  4. از اسامی شعرا و دانشمندان و کاشفان معاصر نباشد.
  5. مخالف شئونات اسلامی و نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد.
  6. باعث فریب افکار عمومی نشود.

انواع شرکت های قابل ثبت در اداره ثبت شرکت ها ارومیه طبق قانون شامل شرکت های سهامی نظیر شرکت سهامی خاص و عام، شرکت های مختلط نظیر شرکت مختلط سهامی و مختلط غیرسهامی ، شرکت های تعاونی ، تضامنی و با مسئولیت محدود و نسبی و موسسه غیرتجاری می باشند .

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص اداره ثبت شرکت در استان آذربایجان غربی با کارگروه ثبت شرکت آراکس به صورت رایگان مشاوره نمایید.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart