اداره ثبت شرکتها در زنجان

اداره ثبت شرکتها در زنجان

ما در این مقاله تلاش برآن داریم تا درباره ی ثبت شرکت در زنجان مطالبی را ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکتها در حوزه مختلف ادارات ثبت به ثبت میرسند که این ادارات با توجه به آدرس دفتر مرکزی آنها مشخص میشود و تمام فعالیتهای شرکت زیر نظر این اداره ثبت شرکت زنجان امکان پذیر می باشد. موسسین انها نمیتوانند به حوزه های دیگر این اداره مراجعه کنند.شما میتوانید از طریق آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی شرکت خود اداره ثبت خود را مشخص نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت شرکت در زنجان می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

 اداره ثبت شرکتها در زنجان

نحوه ی ثبت شرکت در زنجان ، در اداره ثبت شرکت ها در زنجان از حالت دستی خارج گردیده است. تا چندی پیش ارباب رجوع با مراجعه مستقیم به اداره ثبت شرکتها در زنجان و تکمیل فرمهای مربوطه ،اسامی مورد نظر را پیشنهاد می داد و این اسامی فقط در اداره ی ثبت شرکت ها در زنجان مورد بررسی قرار می گرفت، سپس متقاضی مراجعه می نمود وبه صورت دستی ،مدارک ،صورت جلسات و اساسنامه راارایه می کرد تا توسط کارشناس اداره ثبت شرکتها در زنجان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید در دفاتر ثبت شرکتها ثبت شود و پس از اخذ امضاهای لازم، شرکت به ثبت رسد ولی در حالت فعلی با اجرایی شدن سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعات ارباب رجوع به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ی اینترنتی https://irsherkat.ssaa.ir به طور غیر حضوری انجام می گیرد.علاوه بر آن می توان کلیه اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکتها و اطلاع رسانی های آتی را نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس https://sherkat.ssaa.ir رصد و پیگیری نمود.

اما افرادی که برای اولین بار میخواهند شرکت خود را ثبت نمایند مسلما با نحوه ثبت در اداره ثبت شرکتها در زنجان مشکل دارند و اینجاست که به یک مشاور مجرب و متخصص نیاز دارند. اغلب موارد موسسین خود اقدام به ثبت نام در اداره ثبت شرکتها در زنجان مینمایند، اما پس از از دست دادن زمانی کار آنها برگشت خورده و وقت خود را هدر می دهند.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها در زنجان با کارگروه ثبت  آراکس به صورت رایگان مشاوره نمایید.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart