ارزانترین ثبت برند در یزد

ثبت برند در یزد

ارزانترین ثبت برند در یزد

در این مقاله قرار است دیدگاه شما در حوضه ثبت برند در یزد تغییر کند و به گونه ای دیگر پاسخ سوالاتی از قبیل چگونه ثبت برند انجام دهیم؟ از کجا شروع کنیم؟ چه مدارکی باید داشته باشیم و … پاسخ می دهیم. در ادامه به نکات مهم ثبتی می پردازیم.

برند چیست و چرا باید به ثبت برسد؟

قبل از اینکه به ادامه مقاله ثبت شرکت یزد بپردازیم تمنا می نمایم چند لحظه به این دو سوال فکر کنید و هر آنچه که به ذهنتان خطور می کند را بنویسید و پس از اتمام مقاله به پاسخ خود برگردید و دوباره این سوال را مطرح کنید و پاسخ ها را مقایسه کنید.

دپارتمان خدمات و مشاوره ثبت برند مجتمع ثبتی حقوقی آراکس بهترین راه کار برای توسعه کسب و کارتان را ثبت برند در یزد می داند و در این حوزه خدماتی را به شما عزیزان ارائه می نماید.

برند اسم یا طرحی است که مخاطب را برای رسیدن به تصمیم خرید تحت تاثیر قرار می دهد.

انواع ثبت برند یزد

برای ثبت برند دو نوع روش ثبت برند وجود دارد که با توجه به اینکه تمایل به ثبت هر کدام از آنها را دارید اقدام به ثبت برند نمایید و تنها تفاوت میان این دو نوع روش در مدارک ثبت برند می باشد. نوع اول ثبت برند شخص حقیقی می باشد. و روش دیگر ثبت برند شخص حقوقی می باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند در یزد

شخص حقیقی:

  •  کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  •  جواز کسب یا جواز تاسیس یا موافقت نامه اصولی
  •  تصویر لوگو و برند
  •  ریز محصولات یا خدمات ثبت برند
  •  کارت بازرگانی در صورتی که برند به زبان بیگانه باشد.

شخص حقوقی

  •  کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل
  •  جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا موافقت نامه اصولی
  •  تصویر لوگو و برند
  •  ریز محصولات یا خدمات ثبت برند
  •  کارت بازرگانی در صورتی که برند  به زبان بیگانه  باشد.

نکات ثبت برند یزد

  1.  برند یک نام یا طرح یا ترکیبی از این دو است، اما هر نامی نمی تواند به عنوان برند به ثبت برسد برای ثبت یک برند اینکه چه نامی انتخاب گردد بسیار اهمیت دارد زیرا محدودیت هایی برای ثبت برند وجود دارد مانند صفت ها و اسم های عام، نام محصول، اسم شهر و کشور، این ها به تنهایی قابل ثبت نیستند. برخی اسم ها مانند نام شخصیت های مذهبی و سازمان های دولتی و بین الملی قابل ثبت نیستند. بنابراین برای ثبت برند در تعیین نام برند باید این موارد را در نظر داشته باشید.
  2.  برند قابل نقل و انتقال است، بعد از ثبت برند ده سال مالکیت آن به شخص شما تعلق می گیرد و این مالکیت می تواند انتقال پیدا کند، به شخص یا اشخاصی، بنا براین این نام یک مالکیت انحصاری برای شخص ایجاد می کند و در صورتی که شخص دیگری در هر جای ایران مبادرت به استعمال نام برند ثبت شده نماید، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد. علاوه بر این از ثبت برند مشابه برند ثبت شده شما توسط سایرین جلوگیری به عمل می آید.
  3.  مدت زمان تاییدیه اولیه ثبت برند در یزد حدوداً 35 الی 45 روز کاری می باشد. اداره ثبت علائم تجاری واقع در تهران می باشد که تنها اداره ثبت علائم تجاری در ایران است. بنابراین شما از هر جای ایران بخواهید مبادرت به ثبت برند نمایید باید از این اداره اقدام نمایید که ثبت نام آن سامانه ای می باشد اما در مراحل بعدی مراجع حضوری به این اداره لازم است که با سپردن کار ثبت برند در یزد به مجموعه آراکس ما شما را از رفت و آمد به این اداره در تهران بی نیاز می کنیم.
ثبت برند در یزد

ثبت برند در یزد

مراحل ثبت برند در یزد

استعلام نام برند: برای اینکه بتوانید از درصد موفقیت ثبت برند و تاییدیه اول مطمئن شویم باید به روش ها و منابعی که وجود دارد اقدام به استعلام نام برند نمایید برای اینکه تا حدودی از ثبت برند یزد اطمینان حاصل کنید.

تکمیل مدارک: با توجه به نوع ثبتی که در نظر دارید تکمیل مدارک برند باید صورت گیرد . با تماس با مجتمع ثبتی آراکس از کامل بودن مدارک ثبت برند حقیقی یا حقوقی خود مطلع شوید.

اظهارنامه: برای ثبت برند در یزد اولین اقدام ثبت نام در سامانه http://iripo.ssaa.irمی باشد که برای ثبت نام اینترنتی و ورود اطلاعات می باشد. در انتها اظهار نامه ای با توجه به فورمت اداره ثبت علامت تجاری صادر می شود که پس از تکمیل در کارتابل اداره ثبت علامت تجاری قرار می گیرد. پس از بررسی کارشناسان ثبت علامت سه باز خورد وجود دارد.

  1.  رد اظهار نامه ثبت برند: در این صورت این اظهار نامه قابل پیگیری نمی باشد به دلیل اینکه چنین برندی قبل از این به ثبت رسیده است و یا اینکه دلیلی وجود دارد که برند قابل ثبت نیست.
  2.  نقص اظهار نامه: در صورتی که اظهارنامه دارای نقصی باشد یا نقص پرونده ای یا نقص مدارکی 30 روز زمان برای رفع نقص صادر می شود که در طی این مدت اگر رفع نقص صورت نگیرد اظهار نامه رد می شود.
  3.  تاییدیه اولیه: در صورت تاییدیه اولیه یعنی در ثبت برند یزد هیچ ممانعتی وجود ندارد و باید روند ثبت برند ادامه پیدا کند و روزنامه اول چاپ گردد.

روزنامه های ثبت برند: در ثبت برند دو روزنامه رسمی باید به چاپ و انتشار برسد که یکی روزنامه نوبت اول و دیگری روزنامه نوبت دوم می باشد. در روزنامه نوبت اول، این روزنامه برای این است که اعلام شود برای چنین برندی اجازه ثبت صادر شده و در صورتی که کسی ادعایی در خصوص ثبت برند دارد طی سی روز مطرح کند این آگهی چاپ می گردد.

در صورتی که هیچ گونه ادعایی مطرح نگردد مبادرت به پرداخت حق الدرج بای نمایید و پس از آن شماره ثبت برند صادر می شود. روزنامه دوم پس ازصدور شماره ثبت چاپ و نشر پیدا می کند و اعلام ثبت برند قطعی در یزد را می نماید .

مراجعه به اداره ثبت علامت تجاری: مراجعه حضوری به اداره علامت تجاری دو بار انجام می شود یک بار بعد از تاییدیه اولیه با همراه داشتن برابر اصل مدارک به اداره ثبت علائم تجاری واقع در استان تهران مراجعه نمایید و دفعه بعد برای ارائه اصل مدارک خود شخص یا نماینده یا وکیل قانونی وی به اداره ثبت علامت تجاری مراجعه می نماید و تصدیق ده ساله برند را دریافت می نماید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه ثبت علامت تجاری به لینک مقاله راهنمای گام به گام ثبت برند  مراجعه نمایید.

هزینه ثبت علامت تجاری در یزد

برای اطلاع از هزینه ثبت علامت تجاری در تهران هم اکنون با ما تماس بگیرید تا چگونگی ثبت و هزینه ها را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم.

به دلیل وجود طبقات مختلف در ثبت برند باید از نوع و تعداد طبقات و محصولاتی که قصد ثبت برند آن را دارید و نیز نوع برندتان مطلع باشیم تا براورد هزینه نماییم. به شما اطمینان می دهیم هزینه ثبت برند آراکس ارزانترین هزینه ثبت برند در یزد است.

در آخرباید عنوان داریم آنچه که خواندید از مهم ترین اصول ثبت برند یزد بود و هم اکنون به این نتیجه رسیده اید که ثبت یک برند چه امتیازهایی دارد.

درست است که ثبت برند امری اجباری از سوی قانون نیست ولیکن برخی محصولات هستند که  در صورتی که برند نداشته باشند قابل ثبت نیستند مثل محصولاتی که مستقیم با پوست انسان ارتباط دارند و یا محصولاتی که با سلامت انسان سر و کار دارند مانند دارو ها مواد خوراکی، روغن ها، کنسرو ها و… که بدون سیب سلامت قابل فروش نیستند و بدون برند هم سیب سلامت قابل اخذ نیست.

بنا براین جدای از این محصولات که ثبتب رند اجباری دارند باید بدانید که در مورد باقی تولیدات و خدمات و کالاها در دنیای امروز برند نقش فوق العاده ای را برای اقتصاد شما و معرفی تولیداتتان به مخاطبانتان ایفا می کند . در صورت نیاز به مشاوره و یا خدمات ثبتی هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

واژگان مرتبط با ثبت برند در یزد

  • ثبت علامت تجاری در یزد
  • ثبت اسم تجاری در یزد
  • ثبت نشان تجاری در یزد
  • ثبت لوگوی تجاری در یزد
  • ثبت آرم تجاری در یزد
  • ثبت علائم تجاری در یزد

ثبت برند در شهرستان های استان یزد

  • ثبت برند در یزد
  • ثبت برند در اردکان
  • ثبت برند در میبد
  • ثبت برند در بافق
  • ثبت برند در تفت
  • ثبت برند در مهریز
  • ثبت برند در طبس
  • ثبت برند در ابرکوه
  • ثبت برند در اشکذر

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart