بهترین ثبت شرکت در شیراز

بهترین ثبت شرکت در شیراز

در این مقاله تلاش نموده ایم تا شما کار آفرینان آینده بتوانید پس از اتمام این مقاله آگاهی جامع و کاملی در خصوص ثبت شرکت در شیراز داشته باشید ، تا مجموعه خود را به صورت قانونی و حقوقی راه اندازی کنید . حمایت از شما در گام نخست در حوزه کارآفرینی کشور افتخاری است که در مجوعه آراکس کارشناسان ما دنبال  می کنند . 

تعریفی که از شرکت می توان به زبان ساده ارائه نمود :
آنگونه که از نام شرکت پیداست مشارکت حداقل دو نفر برای ایجاد مجوعه ای باشخصیت حقوقی می باشد. که هدف از تشکیل آن ایجاد بازار کار و کسب در آمد در اقتصاد حال حاضر کشور است . به زبان ساده شما با ایجاد و ثبت شرکت شیراز  اولین قدم را برای ورود به فضای رقابتی شرکتهای متعدد برداشته اید و می توانید اهداف بلند یا کوتاه مدتی را در این حوزه دنبال کنید . 

اساساً شرکت ها در قانون تجارت 7نوع اند : 
که شامل شرکت با مسئولیت محدود ،شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شر کتهای مختلط سهامی و یا غیر سهامی ،شرکت تعاونی و شرکت تضامنی می باشد . 
اگر تا کنون تفاوت میان این شرکت ها را نمی دانستید ؟ و یا اینکه نمی دانید کدام یک از انواع این شرکت ها برای کسب و کارتان بهتر است ، از مشاوره رایگان گروه ثبتی آراکس بهره ببرید. 

برای اطلاع بیشتر از انواع شرکت ها توصیه می نماییم که این مقاله را مطالعه نمایید : ثبت انواع شرکت

مراحل ثبت شرکت در شیراز 

ثبت شرکت در شیراز مانند هر کاری مراحل و اصولی دارد ، که هر کدام مقدم بر مرحله ما بعد خود هستند  و با توجه به موضوع فعالیت شرکت ممکن است تفاوت های جزئی و یا کلی داشته باشند . 
اما ممکن است برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه نهادی صلاحیت ثبت شرکت در شیراز را دارد ثبت شرکت در شهرستان ها با اداره ثبت شرکت ها می باشد که در مرکز استان و یا در حوزه ثبت اسناد و املاک شهر ها واحدی برای این امر تعیین شده است که پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه اوراق ثبتی شرکت به آن حوزه ارسال می شود . 
قدم نخستین: در این بخش باید زمینه کاری خود را مشخص نموده باشید و به اتفاق نظر با شریک و یا شرکای کاریتان برسید. که در چه زمینه ای پس از ثبت شرکت می خواهید کسب و کارتان را شروع کنید . گاهاً ممکن است شما کسب و کاری داشته باشید و می خواهید برای سازمان دادن به همکاری وقانونمند کردن آن اقدام به ثبت شرکت نمایید که باید به سراغ گام بعدی برویم. 

ثبت شرکت در شیراز با ثبت آراکس

دومین قدم برای ثبت شرکت در شیراز 
مهم ترین چالش در خصوص ثبت شرکت از دیدگاه مراجعه کنندگان نام شرکت است،که مطابق قوانین اداره ثبت شرکت شیراز نام باید دارای سه سیلاب و ریشه فارسی باشد . اما  اینکه چه نامی انتخاب کنیم ؟از کجا نامی انتخاب کنیم که تکراری نباشد ؟چطور بفهمیم نام انتخابی شما  قبل از این ثبت نشده؟با یک تماس می توانید از اطلاعات و تجربه کارشناسان آراکس استفاده کنید. 
همچنین در خصوص تعیین نام شرکت پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.تعیین نام شرکت
قدم سوم:
بعد از انتخاب نوع و موضوع شراکت وارد مرحله تنظیم  اوراق و اسناد برای ثبت شرکت در شیراز می شویم  . که شامل:  
1_ ارائه رونوشت برابر اصل شده مدارک هویتی شرکاء 
2_ اسامی انتخابی جهت نام شرکت در مرحله تایید اولیه 
3_ میزان سهام هر یک از اعضاء و مشخص نمودن سمت شرکا 
4_مبلغ توافقی سرمایه ابتدایی که نباید از 1000000هزار ریال کمتر باشد 
5_اساسنامه و شرکت نامه که می تواند دارای چهارچوب توافقی میان اعضا باشد 
6_کد پستی و آدرسی که شرکت مقرر است آنجا بعد از ثبت تشکیل شود 
7_ موضوع انتخابی کسب و کارتان 
 قدم چهارم ثبت نام اینترنتی: 
ثبت نام اینترنتی در سایت @irsherkat.ssaa.irکه زیر نظر سازمان ثبت املاک و اسنادکشور می باشد .

مدت زمان و هزینه ثبت شرکت در شیراز

 به علت صدور آئین نامه اجرائی از سوی این سازمان ممکن است خیلی از مراجعان در حوزه ثبت شرکت با ایراداتی که از سوی کارشناسان سازمان گرفته می شود مواجه شوند که این امر نیاز به آزمون و خطا در این حوزه دارد و به تجربه ثبتی مراجعان بر می گردد.  اگر شما هم به جمله کار را باید به کاردانش سپرد معتقد هستید  تعلل نکرده و با مجموعه ثبتی آراکس در خصوص ثبت شرکت در شیراز ، شرایط ثبت شرکت ، مدارک لازم برای ثبت و نیز استعلام هزینه دقیق ثبت شرکت شیراز  تماس حاصل نمایید. 

واحدهای اداره ثبت شرکت ها استان فارس

اداره ثبت شرکت شیراز
اداره ثبت شرکت فسا
اداره ثبت شرکت فیروز
اداره ثبت شرکت جهرم
اداره ثبت شرکت آباده
اداره ثبت شرکت اردکان
اداره ثبت شرکت کازرون
اداره ثبت شرکت مرودشت
اداره ثبت شرکت داراب
اداره ثبت شرکت نی ریز
اداره ثبت شرکت لارستان

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart