سامانه ثبت شرکت در اهواز

سامانه ثبت شرکت در اهواز

ثبت آراکس در این مقاله به مطالبی درباره ی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اهواز  پرداخته است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اهواز

شرکت با مسئولیت محدود،با حضور دو شریک و حداقل سرمایه 1/000/000 ریال قابل ثبت است. شرکا می توانند جزء اعضای هیئت مدیره نباشند و بالعکس .که در صورتی که شرکا سمتی در هیئت مدیره نداشته باشند،باید حداقل دو نفر دیگربه عنوان اعضای هیئت مدیره به اداره ثبت شرکت های اهوازمعرفی شوند.سرمایه اولیه شرکت مطابق مبلغی که مدیرعامل اقرار کند بدون هیچ بررسی و یا نیاز به واریز به حساب شرکت، در اوراق رسمی شرکت به ثبت می رسد.

حق حضور و حق رای در شرکت

برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی حق حضور و حق رای در شرکت می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

شرکت سهامی خاص در اهواز

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید حداقل سه سهامدارودو نفر به عنوان بازرس(اصلی و علی البدل) معرفی شوند.بطور کلی نقش بازرس ها نظارت بر عملکرد مالی شرکت و تصمیمات اعضای هیئت مدیره می باشد. بازرس ها نباید نسبت فامیلی با اعضای هیئت مدیره داشته باشند به عبارتی بازرسین نباید با اعضای هیئت مدیره "هم فامیلی باشند" .لازم به ذکر است بازرسان شرکت سهامی خاص می توانند سهامدار باشند .از اعضای هیئت مدیره فقط مدیرعامل می تواند خارج از سهامداران باشد.پس از تعیین نام شرکت،سهامداران موظفند 35% مبلغ سرمایه اولیه اعلامی را به حساب شرکت واریز نمایند و گواهی بانکی دریافت نمایند،این مبلغ تا زمان چاپ روزنامه رسمی شرکت،قابل برداشت نیست. معرفی روزنامه کثیرالانتشار برای شرکت و تمدید یا تغییر سمت هیئت مدیره و بازرسین در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد.این شرکت ها از اعتبار بالایی برخوردارند و برای حضور در مناقصات،شرکت های سهامی خاص شانس بیشتری دارند.شرکت سهامی خاص نیز با حداقل سرمایه اولیه 1/000/000ریال قابل ثبت است.

مدارک و شرایط ثبت شرکت

در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مدارک و شرایط ثبت شرکت می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات جامع و تخصصی در زمینه ثبت شرکت در اهواز میتوانید از مشاوره رایگان متخصص و کارشناسان ارشد مجرب مؤسسه حقوقی بین الملل ثبت شرکت و برند آراکس تماس بگیرید و از تخصص و پشتیبانی تیم قدرتمند آراکس بهره مند شوید.

شرایط ثبت شرکت در اهواز

ایجاد ساختاری مطابق مشخصات تأسیس شرکت (سهامی خاص یا مسئولیت محدود)،تکمیل مدارک و ارجاع آن به اداره ثبت شرکت های اهواز.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در اهواز

کپی مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره،شرکا و بازرسان (کارت ملی و شناسنامه)، همراه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری(بر ای اعضای هیئت مدیره و بازرسان)،در صورت نیاز ارائه مجوز یا مدرک تحصیلی برای موضوعات تخصصی فعالیت شرکت. اوراق رسمی شرکت شامل: اساسنامه ، شرکتنامه ، اظهارنامه،متن صورتجلسه.

مدت زمان ثبت شرکت در اهواز

مدت زمان ثبت یک شرکت تجاری در اهواز 25 الی 30 روز کاری است.وقت شما ارزشمند است.برای ثبت شرکت در اهواز در کمترین زمان ممکن با کارشناسان مجرب آراکس در تماس باشید.

مراحل ثبت شرکت در اهواز

  1. تصمیم گیری در خصوص نوع شرکت و ایجاد ساختار مصوب با توجه به نوع شرکت.
  2. تکمیل مدارک ثبت شرکت.
  3. ثبت نام سامانه در سایت اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری.
  4. پیگیری وضعیت کارشناسی پرونده از طریق سایت.
  5. پس از تعیین نام شرکت،اوراق رسمی شرکت( شامل : اساسنامه،تقاضانامه،شرکت نامه ،متن صورتجلسه،برگ تأیید نام شرکت و رسید پذیرش برای شرکت با مسئولیت محدود وبرای شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه،اظهارنامه، متن صورتجلسه،برگ تأیید نام شرکت و رسید پذیرش می باشد.)را از سامانه پرینت بگیرید و پس از امضاء کلیه صفحات آن توسط اعضاء، اوراق را به همراه سایر مدارک (کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضاء،گواهی های عدم سوء .پیشینه،مدرک.تحصیلی و مجوز و فیش واریز بانکی در صورت نیاز) و پست به اداره ثبت شرکت ها.
  6.  پیگیری وضعیت کارشناسی پرونده از سایت و مراجعه جهت دریافت آگهی تأسیس پس از دریافت ابلاغیه صدور آگهی از سامانه.

جهت اطمینان خاطر از صحت انجام پروسه ثبت شرکت می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مؤسسه حقوقی ثبت شرکت و برند آراکس، حامی کارآفرینان استان خوزستان، بهره مند شوید.

مراحل ثبت شرکت توسط مؤسسه حقوقی بین الملل ثبت شرکت آراکس

  1. تدوین جامع وتخصصی موضوع فعالیت شرکت شما.
  2.  همراهی جهت انتخاب اسم برای شرکت.
  3. انجام کلیه پروسه ثبت شرکت (ثبت نام سامانه و مراحل اداری)

در واقع شما فقط مسئولیت اعلام شرایط مورد نظر برای شرکتتان و تکمیل مدارک و امضاء اوراق،پست آن به اداره و دریافت آگهی تأسیس را به عهده دارید،سایر مراحل را با آرامش خاطر،با صرف کمترین زمان و هزینه به کارشناسان کارآزموده آراکس بسپارید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اهواز

فعالان اقتصادی در اهواز برای استفاده از توان تجربه تخصص و سرمایه خود می بایست فعالیتهایی را انجام دهند که بتواند تمامی این شرایط را دارا باشد که از مهمترین این فعالیتها ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اهواز می باشد این نوع از شرکتها از دونفر شریک بالای 18 سال تشکیل شده که عضو هیئت مدیره نیز می باشند موضوع فعالیت آنها بازرگانی محسوب میگردد . حتی اگر فعالیتهای بازرگانی انجام ندهد و کلیه این سهامدارن به میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول ضرر و زیان می باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در اهواز

این نوع از شرکتها دارای سه نفر سهامداری می باشد که میتوانند عضوء هیئت مدیره نیز باشند انتخاب بازرسین اصلی و علی البدل در این قالب ثبتی به صورت اجباری می باشد سرمایه در شرکت سهامی خاص به صورت سهام تقسیم بندی میگردد و 65 % از آن درتعهد سهامداران می باشد35 % باقی مانده سهام نیز در بانکی به نام شرت در شدف تاسیس واریز میگردد و ارائه گواهی بانک و فیش واریزی آن به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری اهواز الزامی می باشد.شمامتقاضیان محترم برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت دراهواز میتوانید با کارشناسان متخصص مؤسسه حقوقی بین الملل آراکس در تماس باشید.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در اهواز

اشخاص با توجه به عمده فعالیت های خود موضوعات شرکت را انتخاب می نمایید عمده فعالیت اشخاص در زمینه تولیدی ، خدماتی و پیمانکاری می باشد که مورد توجه قرار میگیرد. متقاضیان ثبت این نوع از موضوعات فعالیت در صورتی که قصد داشته باشند در مناقصات و مزایدات شرکت کرده و برای شرکت خود رتبه (گرید ) اخذ نمایند به انها پیشنهاد میگردد شرکت خود را در قالب سهامی خاص به ثبت برسانند زیرا این شرکتها با توجه به تعهد سهامدارنشان در خصوص میزان سرمایه از اعتبارات بیشتری برخوردار می باشند . تیم قدرتمند مؤسسه حقوقی آراکس پشتیبان شما برای ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در اهواز.

زمان و هزینه ثبت شرکت در اهواز

با توجه به وضیعت سامانه اداره ی ثبت شرکتها اهواز و همچنین آیتم های لازم در حوزه ی ثبت شرکتها در اهواز زمان و هزینه ی ثبت شرکت در اهواز متغیر می باشد.

در صورت نیاز به تکمیل اطلاعات در سامانه ثبتی خوزستان می توانید از مشاوران ما در ثبت شرکت آراکس کمک دریافت نمایید.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart