نمونه متن اقرار نامه ی مدیران سهامی خاص

نمونه متن اقرار نامه ی مدیران سهامی خاص

مقاله ای که در ذیل ارائه شده است  مطالبی در مورد نمونه متن اقرار نامه ی مدیران سهامی خاص می باشد مقاله ذیل را مطالعه نمایید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ثبت آراکس در ارتباط باشید.

اقرارنامه ی مدیران چیست؟

به هنگام ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود و در تغییرات شرکت اقرار نامه مدیران در متن صورتجلسه مورد استفاده قرار می گیرد.

در این متن اعضای هیات مدیره و مدیرعامل اقرار میکنند مشمول هیچکدام از ممنوعیت های اصل ۱۴۱ و ۱۱۱ و ۱۲۶ قانون تجارت نیستند.

علاوه بر اقرارنامه مدیران ، در شرکتهای سهامی خاص اقرارنامه بازرسان هم داریم.

در این اقرارنامه علاوه براینکه بازرس اعلام میکند ، که سوء سابقه کیفری و ممنوعیت های اصل ۱۴۱ و ۱۱۱ و ۱۲۶ راندارد ، اقرار می نماید که بنابر قانون هیچگونه نسبت نسبی و سببی ، با مدیران و مدیرعامل شرکت تا درجه سوم ندارد و خودشون یا همسرشون ، از مدیران و مدیرعامل شرکت ، حقوق دریافت نمی کنند.

اقرارنامه مدیران در ثبت موسسه

در ثبت موسسه غیرتجاری ، نیاز به اقرارنامه ی مدیران و عدم سو پیشینه نمی باشد.

فرم ثبت شرکت سهامی خاص

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرم ثبت شرکت سهامی خاص می توانید با ثبت آراکس تماس بگیرید.

نمونه متن اقرارنامه مدیران سهامی خاص

اقرارنامه در متن صورتجلسه جهت کلیه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مبنی بر اینکه مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی نبوده و هیچگونه ممنوعیت قانونی موضوع مواد 111 و 126 قانون تجارت برای آنها جهت عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی وجود ندارد . در زیر همین بند نمونه اقرار نامه آورده شده است :

کلیه اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل اقرار نمودند مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی و مواد 111 و 126 لایحه اصلاحی قانون تجارت نمی باشند.

نمونه متن اقرارنامه مدیران در شرکت با مسئولیت محدود

ریاست محترم اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

با سلام

احتراماَ در خصوص شرکت در شرف تاسیس………………( با مسئولیت محدود) به استحضار می رساند :تمام اعضای هیات مدیره و بازرسان اعم از اصلی و علی البدل بدینوسیله تعهد و اقرار می نماید که دارای سوء پیشینه کیفری نبوده و ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی و مواد 111 و 147 لایحه اصلاحی قانون ت��ارت مشمول هیچ یک از اعضای هیات مدیره نمی باشد و با امضاء ذیل این برگه ضمن تایید مفاد فوق بدینوسیله قبولی سمت فوق را اعلام می داریم.

همچنین مدیر عامل شرکت بدینوسیله تعهد و اقرار می نماید که دارای سوء پیشینه کیفری نبوده و مشمول ممنوعیات مندرج در اصل 141 قانون اساسی و ماده 126 قانون تجارت نمی باشد و با امضاء ذیل این برگه ضمن تایید مفاد قبولی سمت خود را اعلام می نماید.

لذا مراتب به حضور شما تقدیم می گردد.

تاریخ تنظیم ، نام و نام خانوادگی و امضا تمام شرکا.

نمونه متن اقرارنامه بازرسین در شرکت سهامی خاص

بازرس ( بازرسین ) اقرار نمودند مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل ۱۴۱ قانون اساسی و مواد ۱۱۱ و ۱۲۶ لایحه اصلاحی قانون تجارت نمی باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل ثبت شرکت سهامی خاص می توانید با ثبت آراکس تماس بگیرید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما بهره مند شوید.

از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی نمودید صمیمانه سپاسگزاریم.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart