اداره ثبت شرکتها در سنندج

اداره ثبت شرکتها در سنندج

شرکتها در حوزه مختلف ادارات ثبت به ثبت میرسند که این ادارات با توجه به آدرس دفتر مرکزی آنها مشخص میشود و تمام فعالیتهای شرکت زیر نظر این اداره ثبت شرکتهای سنندج امکان پذیر می باشد و موسسین انها نمیتوانند به حوزه های دیگر این اداره مراجعه کنند.شما میتوانید از طریق آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی شرکت خود اداره ثبت خود را مشخص نمایید.

نحوه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها در سنندج :

همانطور که مستحضر هستید ثبت شرکت و تغییرات و …. چندی ست که از طریق سامانه الکترونیکی اداره ثبت شرکتها سنندج انجام میگیرد.این مسئله هم به نحوی خوب است و هم بد. خوب ازین جهت که همه ی فرایند به صورت غیرحضوری شده است و احتیاج به حضور موسسین یا اعضا هیات مدیره نیست.اما از طرفی به دلیل سخت بودن فرآیند وارد نمودن اطلاعات و نحوه کار با سامانه این مسئله برای بسیاری سخت شده است و آن را به یک کار تخصصی تبدیل کرده است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها در سنندج :

* کپی شناسنامه تمامی اعضاء هیات مدیره ، سهامداران ، بازرسین برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی .

* کپی کارت ملی تمامی اعضاء هیات مدیره ، سهامداران ،بازرسین برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی .

*کپی کارت پایان خدمت تمامی افراد ذکور متولد سال 1338 به بعد اعضای هیات مدیره ، بازرسین برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی ( در صورتی که افراد مذکور فاقد کارت پایان خدمت می باشند ارائه گواهی اشتغال به تحصیل الزامی می باشد

*ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت لازم می باشد.

*اقرار نامه رسمی کلیه اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مبنی براینکه اشتغال به هیچگونه شغل دولتی ندارند و هیچگونه ممنوعیت موارد صدر الاشعار برای آنها جهت عضویت در هیات مدیره و یا مدیر عامل شرکت وجود ندارد . در صورت کشف خلاف مشمول بند 3 ماده 243 لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت خواهد بود.

*اقرار نامه رسمی مدیر عامل مبنی بر اینکه همزمان مدیر عاملی هیچ شرکت دیگری را به عهده ندارد . و نخواهد داشت . در صورت کشف خلاف مشمول بند 3 ماده 243 لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت خواهد بود.

*اقرار نامه رسمی بازرس یا بازرسان مبنی بر اینکه هیچگونه نسبت فامیلی اعم از نسبی یا سببی با مدیران و مدیر عامل شرکت تا درجه سوم از طبقه اول و دوم ندارند و خود و یا همسرشان نیز از مدیران و مدیر عامل شرکت بطور موظفی حقوق دریافت نمی دارند. در صورت کشف خلاف مشمول بند 3 ماده 243 لایحه قسمتی از قانون تجارت خواهد بود

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ثبت شرکت در کردستان با کارگروه ثبت شرکت آراکس به صورت رایگان مشاوره نمایید.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart