اداره ثبت شرکتها در قم

اداره ثبت شرکتها در قم

ما در این مقاله تلاش برآن داریم تا درباره ی اداره ثبت شرکت در قم مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با توجه به اجرای ماده ۴۴ قانون اساسی به دستور مقام معظم رهبری از جمله حوزه فعالیت سازمان ثبت اسناد و خاصیتها، دستیابی کامل به اثرات برجسته اداره کل برای ثبت شرکتها قم و خواص صنعتی است که مسئول هویت دادن به موسسه های اقتصادی و ایجاد ایمنی مقرون به صرفه می باشد.

ثبت شرکت در قم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت قم می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

مالکیت صنعتی از جاذبه های پایدار مالکیت معنوی مانند نمونه تجاری سازی اختراع ثبت شده، طرح های صنعتی و علائم تجاری در ارتباط با ثبت شرکت می باشد. دولت برای حمایت قانونی از بازرگان ها، تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، به طور کلی دفتر ثبت شرکت ها را طبق لایحه صادر شده در 18 فوریه سال 2006به دو دفتر مجزا تقسیم کرد و طبق آئین نامه ثبت شرکت ها این لایحه در 13 آوریل سال 2007 توسط ریاست عالی قوه قضاییه اصلاح شده است و دفتر ثبت شرکت ها از نظر فیزیکی به دو اداره تقسیم شده است که یکی اداره کل برای ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و دیگری اداره کل برای مالکیت صنعتی است.

شرکتها در حوزه مختلف ادارات ثبت به ثبت میرسند که این ادارات با توجه به آدرس دفتر مرکزی آنها مشخص میشود و تمام فعالیتهای شرکت زیر نظر اداره ثبت شرکتها قم امکان پذیر می باشد و موسسین ان ها نمیتوانند به حوزه های دیگر این اداره مراجعه کنند. شما میتوانید از طریق آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی شرکت خود اداره ثبت خود را مشخص نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ثبت شرکت در قم با کارگروه ثبت شرکت آراکس به صورت رایگان مشاوره نمایید.

There are no comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به جستجو درون سایت

Shopping Cart